Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на място ( на час)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
    Колега, не съм съгласен. При включен климатик държи по-ниска температура на водата и това се дължи на факта, че се включва първата степен на перката. Всякакви други сценарии говорят за някаква неизправност по охладителната система на автомобила или проблемен компресор на климатика. Поне при мен и двете коли имат такова поведение, като при безиновата е по-изявено.
    Да в началото е на първа степен след около 15 мин вече не и стига за да охлади фреона и включва и 2 степен, след известно време ако си на слънце и тя не ти стига, пробвано е...Просто се натоварват определени елементи на автомобила което за мен е неоправдано...За това аз горе казах не че е вредно, а просто не е желателно да стоиш с часове на място с климатик...Ама всеки си решава!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Ами не знам защо е така колега при теб, но при мен ако примерно стрелката ми показва 90C на уреда в купето, след включване на климатика (на място или по задръстванията), температурата ми пада и стрелката пада няколко милиметра преди показанието на 90C, което според alfa diag e 86C. Ако спра климатика (пробвано е миналото лято в големите жеги и задръстванията) след малко стрелката преминава 90C и застава между нея и следващата черта, което според Alfa diag e 101C. Като температурата се движи в границите на 92-106 според включването на вентилатора. Все пак държа да уточня, че миналата година си чистих радиаторите отвътре (водния) и отвън (воден и климатик) и това може да дава отражение. По принцип охладителната система на 156-та е много добре направена - с достатъчен запас- и не би трябвало да има подобни проблеми ако всичко е наред по нея.
      Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 14:00.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
        Ами не знам защо е така колега при теб, но при мен ако примерно стрелката ми показва 90C на уреда в купето, след включване на климатика (на място или по задръстванията), температурата ми пада и стрелката пада няколко милиметра преди показанието на 90C, което според alfa diag e 86C. Ако спра климатика (пробвано е миналото лято в големите жеги и задръстванията) след малко стрелката преминава 90C и застава между нея и следващата черта, което според Alfa diag e 101C. Като температурата се движи в границите на 92-106 според включването на вентилатора. Все пак държа да уточня, че миналата година си чистих радиаторите отвътре (водния) и отвън (воден и климатик) и това може да дава отражение. По принцип охладителната система на 156-та е много добре направена - с достатъчен запас- и не би трябвало да има подобни проблеми ако всичко е наред по нея.
        Това, ако си ги почистил добре маи е заради това да ти кажа, аз също пръсках с маркуч под ръка водните радиатори отвънка и почна да държи по-добри темп иначе преди стигаше 110 някъде и не охлаждаше , но и колега живко777 , кой е казал , че колата ще е на слънце. Но разбрах какво искаш да кажеш. Стефоо на климатик ли го даде този разход или беше изключен?
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #19
          на климатик на 21 градуса
          sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
          Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
            на климатик на 21 градуса
            Благодаря ти много говорим за 2.0 ТС нали?
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #21
              да 2.0тс ;1.8тс не съм я засичално не вярвам да даде по малко
              sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
              Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

              Comment


              • #22
                Включено парно охлажда лятото двг., докато климатика натоварва двг и при него от радиатора на климатика има греене, което съответно грее на двг и го държи по-топъл. Логиката ми сочи че с клима колата следва да загравя повече!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Включено парно охлажда лятото двг., докато климатика натоварва двг и при него от радиатора на климатика има греене, което съответно грее на двг и го държи по-топъл. Логиката ми сочи че с клима колата следва да загравя повече!
                  Аз това още в началото се опитвах да им го обясня, ама се отказах...освен тези отрицателни черти които спомена има и още...
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Аз това още в началото се опитвах да им го обясня, ама се отказах...освен тези отрицателни черти които спомена има и още...
                    Е това са само факти колега, то така ако е направено ще пиши да не се кара на климатик по тая логика.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Включено парно охлажда лятото двг., докато климатика натоварва двг и при него от радиатора на климатика има греене, което съответно грее на двг и го държи по-топъл. Логиката ми сочи че с клима колата следва да загравя повече!
                      То, че това е вярно спор няма. Но понеже работи вентилатора на климатика, особено като не сме в движение, в същото време се охлажда и радиатора на двигателя. Така, че може да се окаже, че загрява по-малко
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment

                      Working...
                      X